# – Pan i władca porządku.

Co zrobić, żeby był idealny?

Tworząc go pamiętaj o kilku zasadach:

1. Dobierz go do postu! Pamiętaj, że jego głównym zadaniem jest pomoc w wyszukiwaniu, dlatego odpowiednie oznaczenie jest tak ważne!

2. Uważaj na bardzo popularne #; w tym przypadku istnieje całkiem spore prawdopodobieństwo, że twój post zginie w tłumie. Bądź ostrożny również w stosowaniu hashtagów niszowych – trudno będzie odnaleźć Twoje treści, jeżeli nikt ich nie będzie wyszukiwał!

3. Nie korzystaj cały czas z tego samego zestawu #. System może uznać Cię za bota i … zablokować!

4. Pamiętaj, aby skorzystać ze WSZYSTKICH możliwych 30stu hashtagów; każdy pominięty to niewykorzystana okazja.

5. Sprawdzaj swoją pisownię! Literówka nie może stanąć na Twojej drodze do sukcesu!

6. Nie używaj zbanowanych hashtagów – sprawdzaj je regularnie*

Na koniec wskazówka specjalna:

Dobrym pomysłem jest stworzenie własnego #. Głównym celem tego zabiegu jest podniesienie prestiżu firmy, pobocznymi skutkami może być zwiększenie rozpoznawalności marki. Możesz ich używać przy okazji organizowanych wydarzeń lub promocji.

 

 

* Więcej informacji na ten temat będziesz mógł znaleźć w następnym artykule